ניסו שחם - ניצב ניסו שחם הורשע במעשה מגונה - וזוכה משאר האישומים - גלובס : ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012.

ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, .

נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. רוצחו של פנחס ×'וח×'וט ×
רוצחו של פנחס ×'וח×'וט ×"וא יסמניק לשע×'ר..... - ×—×"שות רוטר from rotter.net
הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . 10 חודשי מאסר לניסו שחם. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה.

ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, .

ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. חדשות ועדכונים על ניסו שחם. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, .

הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012.

ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. תמונות ×
תמונות ×"ש×'וע של צלמי "×"ארץ" - תמונות ×"יום - ×"ארץ from img.haarets.co.il
ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. חדשות ועדכונים על ניסו שחם. הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. 10 חודשי מאסר לניסו שחם. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב .

הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות.

ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . חדשות ועדכונים על ניסו שחם. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה.

הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם.

הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. ניצ×' ניסו שחם ×
ניצ×' ניסו שחם ×"ורשע ×'מעש×" מ×'ונ×" - וזוכ×" משאר ×"אישומים - ×'לו×'ס from images.globes.co.il
10 חודשי מאסר לניסו שחם. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר.

חדשות ועדכונים על ניסו שחם.

10 חודשי מאסר לניסו שחם. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . חדשות ועדכונים על ניסו שחם. ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012.

ניסו שחם - ניצ×' ניסו שחם ×"ורשע ×'מעש×" מ×'ונ×" - וזוכ×" משאר ×"אישומים - ×'לו×'ס : ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012.. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . חדשות ועדכונים על ניסו שחם.